Pomoc

Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.


Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na stronie sklepu dodając produkty w pożądanej ilości i rozmiarze do koszyka. Następnie należy podać dane adresowe oraz dane kontaktowe niezbędne do realizacji zamówienia. Ewentualnie można złożyć zamówienie za pośrednictwem maila sklep@KobieceTajemnice.pl  lub pod numerem telefonu 609 674 731


Na jaki numer konta zrobić przelew?

Zapłaty przelewem należy dokonać na jeden z podanych rachunków bankowych:
Volkswagen Bank Direct: 47 2130 0004 2001 0531 1246 0001
PKO BP Inteligo: 50 1020 5558 1111 1548 6350 0076


Jak szybko wyślecie moje zamówienie?

Dostępność i czas realizacji podawany jest na karcie produktu. Jeśli zamawiacie Państwo produkty z różnym czasem dostępności, zamówienie będzie skompletowane po najdłuższym z podanych okresów.


Czy wysyłacie poza granice Polski?

Oczywiście. Jednakże koszt wysyłki zależy od wagi zamówienia i miejsca dostawy, prosimy więc o kontakt z obsługą celem jego ustalenia.


Dzwonię  i dzwonię, nikt nie odbiera, co się dzieje?

Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku między 10 a 18. Jeśli zdarzy się, że w tych godzinach nikt nie będzie odbierał prosimy o mail z numerem telefonu – obsługa oddzwoni.



Okazało się, że zamówiony produkt  jest niedostępny, czemu tak się dzieje?

Stan magazynowy sklepu oraz współpracujących hurtowni jest na bieżąco monitorowany i uaktualniany, jednakże zdarzyć się może, że w czasie kiedy Państwo zamówienie finalizują, zamówienie innej osoby zostało właśnie skierowane do realizacji. Ma to głównie miejsce przy promocjach, wyprzedażach czy końcówkach serii, ale zawsze są o tym Państwo bezzwłocznie informowani i wybierają dalszy tok postępowania.


Czy moje dane są bezpieczne i nie są przekazywane?

Tak, są bezpieczne i nie są udostępniane osobom trzecim bez Państwa zgody. Więcej informacji znajdziecie Państwo w sekcji Polityka poprawności.


A czy dostanę jakiś rabat?

Rzecz jasna posiadamy systemy rabatowe, szerzej opisane są one TUTAJ. Oczywiście oprócz tego praktycznie każdego dnia oferujemy towary w obniżonych cenach w ramach promocji.


Moje zamówienie wysłano, ale jeszcze nie dotarło, co się dzieje?

Zazwyczaj nie ma powodów do obaw – obsługa sklepu zlokalizuje zamówienia na podstawie numeru nadawczego i poinformuje Państwa o jego losie . Bardzo sporadyczne przypadki kradzieży czy zaginięć też nie powinny być powodem do niepokoju  - nawet jeśli się zdarzą to sklep odpowiada przed Klientem do pełnej wysokości zamówienia.



 Czy mogę zmienić zamówiony kolor / rozmiar?

Dopóki zamówienie jest w trakcie realizacji, czyli nie zostało wysłane,  zmian można dokonywać kontaktując się za pomocą maila na adres sklep@KobieceTajemnice.pl lub pod numerem telefonu 609 674 731


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel